Mamy 199900 przepisów na 612 blogach.

Sortuj według:
Su böreği

Su böreği

Börek, börek, börek....nie jestem w stanie... ⇖ 336

Pastırmalı bulgur...

Pastırmalı bulgur...

Dzisiaj zarowno u mnie jak i u Emilki z bloga... ⇖ 308

Sałatka z fasolą

Sałatka z fasolą

Pewnie wiecie, ze w Turcji posilek bez salatki... ⇖ 322

Kıymalı patates...

Kıymalı patates...

Tak, tak wiem, dlugo mnie nie bylo. Niestety... ⇖ 403

Słodkie ruloniki z...

Słodkie ruloniki z...

Urlop sie nieco przedluzyl i dlugo nic nie... ⇖ 913

Zupa z czarnej fasoli

Zupa z czarnej fasoli

Żeby nie bylo, ze ograniczam sie ostatnio tylko... ⇖ 387

Bułeczki z jagnięciną...

Bułeczki z jagnięciną...

Jak wiecie jestem juz na urlopie w Polsce, z tego... ⇖ 330

Zupa z kurczakiem i...

Zupa z kurczakiem i...

Ta zupa to moje odkrycie sezonu. Jest pyszna i... ⇖ 297

Potrawka z kaszy...

Potrawka z kaszy...

Wtorki z ziarnami ciesza sie spora popularnoscia... ⇖ 317

Zupa ze świeżej fasoli...

Zupa ze świeżej fasoli...

Uwielbiam swieza fasolke i zajadam na rozne... ⇖ 335

Tureckie bułeczki -...

Tureckie bułeczki -...

Dzisiaj w domowej piekarni oryginalne buleczki... ⇖ 553

Zupa z pszenicą i...

Zupa z pszenicą i...

Jak juz wczesniej wspomnialam, zeby bylo... ⇖ 341

Nadziewana cukinia -...

Nadziewana cukinia -...

Kasza, kasza, kasza...Byla juz w wersji wege i na... ⇖ 338

Polskie bułeczki z...

Polskie bułeczki z...

Z tesknoty za czasami kiedy sucha bulka byla... ⇖ 324

Deser z kaszy bulgur -...

Deser z kaszy bulgur -...

Kolejny wtorek wiec kolejna przepis z kasza w... ⇖ 297

 Piyaz z fasoli mung z...

Piyaz z fasoli mung z...

Wspolne gotowanie z Emilia tym razem zaowocowalo... ⇖ 380

Cebulaczki z serem z...

Cebulaczki z serem z...

Jak co sobote, czas na pieczywo z domowej... ⇖ 310

Borek z kaszą bulgur -...

Borek z kaszą bulgur -...

Z cyklu wtorki z kasza borek w... ⇖ 337

Bułeczki z mięsem...

Bułeczki z mięsem...

Domowa piekarnia w tym tygodniu po turecku.... ⇖ 546

Potrawka z kapusty...

Potrawka z kapusty...

Çortu taplaması to danie regionalne rodem z... ⇖ 545

Bułeczki z oliwkami i...

Bułeczki z oliwkami i...

Jest to kolejna propozycja z serii DOMOWA... ⇖ 271

Bagietka z pastą...

Bagietka z pastą...

Uwielbiam piec roznego rodzaju pieczywo,... ⇖ 323

Surówka z selera i...

Surówka z selera i...

Tym razem przygotowalam dla Was zdrowa i smaczna... ⇖ 320

Sezamki

Sezamki

Dla mnie sezamki to smak dziecinstwa. Sezamki,... ⇖ 321

 Tarta zimowa z...

Tarta zimowa z...

Uwielbiam pieczarki. Smazone, pieczone,... ⇖ 367

Sałatka z twarożkiem

Sałatka z twarożkiem

Odrobina wiosny na talerzu jeszcze w trakcie... ⇖ 334

Zupa z cieciorki,...

Zupa z cieciorki,...

Chcialam Wam zaproponowac zupe regionalna z tej... ⇖ 359

Pizza

Pizza

Rano swietowalismy Dzien nalesnika pysznymi... ⇖ 304

Naleśniki z serem i...

Naleśniki z serem i...

Czy wiedzieliscie, ze mamy dzis Dzien... ⇖ 342

Wytrawne scones z...

Wytrawne scones z...

Pyszne wytrawne ciasteczka sprawdzaja sie... ⇖ 366

Serowe bułeczki -...

Serowe bułeczki -...

W styczniowym wydaniu Lokmy, mojego ulubionego... ⇖ 320

Dorada zapiekana z porem...

Dorada zapiekana z porem...

Dorada to dosc smaczna i ciekawa ryba, jednak nie... ⇖ 406

Sałatka kalafiorowa

Sałatka kalafiorowa

Na surowo, zdrowo i kolorowo czyli czym chata... ⇖ 425

Balık ekmek

Balık ekmek

Kolejny obowiazkowy punkt na kulinarnej mapie... ⇖ 296

Bułeczki z oliwkami i...

Bułeczki z oliwkami i...

Lubie eksperymentowac z pieczywem. Tym razem... ⇖ 301

Pieczone kasztany...

Pieczone kasztany...

Kto byl w Turcji w okresie jesienno zimowym z... ⇖ 310

Naleśniki korzenne

Naleśniki korzenne

Tak wiem, zaraz ktos powie miala byc na diecie bo... ⇖ 339

Hamsi w warzywach z...

Hamsi w warzywach z...

W Turcji sezon na ryby trwa w najlepsze. Jest ich... ⇖ 335

Surówka z białej...

Surówka z białej...

Dzisiaj bedzie na szybko i zdrowo. Ze wzgledow... ⇖ 326

Dip rzodkiewkowy

Dip rzodkiewkowy

Szukalam przepisow na dipy, ktore gdzies... ⇖ 280

Dip z cukini

Dip z cukini

Dip z cukini to dodatek dobry zarowno do slonych... ⇖ 287

Şalgam suyu

Şalgam suyu

Şalgam czy jak kto woli Şalgam suyu to w... ⇖ 652

Propozycje na Sylwestra

Propozycje na Sylwestra

Żeby nie stac zbyt dlugo w kuchni szykujac... ⇖ 275

Ryba w zalewıe

Ryba w zalewıe

Kolejny przepis z zeszytu mojej mamy. Taka rybe... ⇖ 303

Ekspresowe ciastka...

Ekspresowe ciastka...

W Sylwestra nie chcemy calego dnia spedzic w... ⇖ 296

Paszteciki kruche.

Paszteciki kruche.

Dzisiaj pierwsza propozycja na sylwestowy stol,... ⇖ 308

Krokiety z kapustą i...

Krokiety z kapustą i...

Krokiety pojawialy sie u nas zamiennie, jako... ⇖ 300

Śląskie makówki.

Śląskie makówki.

Obiecalam Wam przepis na slaskie makowki, ktore... ⇖ 335

Duńskie pierniczki -...

Duńskie pierniczki -...

Nie od dzis wiadomo, ze uwielbiam kombinowac z... ⇖ 287

Barszcz z uszkami

Barszcz z uszkami

Nie wiem jak na Waszych wigilijnych stolach, ale... ⇖ 399

Pierniczki z lukrem -...

Pierniczki z lukrem -...

Kolejny nowy dla mnie przepis na pierniczki,... ⇖ 286

Pierogi leniwe z dynią

Pierogi leniwe z dynią

Byly juz kluchy z dynia w wersji wytrawnej wiec... ⇖ 266

Holenderskie pierniczki...

Holenderskie pierniczki...

Uwielbiam pierniczki, zwlaszcza takie. Do tej... ⇖ 384

Przyprawa do piernika

Przyprawa do piernika

Zgodnie z zapowiedzia, na okolicznosc... ⇖ 266

Zakwas buraczany na...

Zakwas buraczany na...

W Polsce kupienie zakwasu z burakow nie sprawia... ⇖ 269

Kopytka z dynią

Kopytka z dynią

Sezon na dynie wciaz trwa, wiec dyniowych... ⇖ 298

Sernik z brzoskwiniami

Sernik z brzoskwiniami

Zawsze kiedy jade do mamy prosze ja o upieczenie... ⇖ 410

Kruche ciasteczka -...

Kruche ciasteczka -...

Z serii kruchych i wytrawnych ciastczek dzisiaj... ⇖ 258

Wege bigos ze swieżej...

Wege bigos ze swieżej...

Wspolne gotowanie z kapusta w roli glownej.... ⇖ 321

Mucver z dyni

Mucver z dyni

Obiecana potawa z dyni w ramach wspolnego... ⇖ 262

Pieczona dynia, puree z...

Pieczona dynia, puree z...

Dynia nie jest dostepna caly rok wiec warto upiec... ⇖ 240

Dyniowe bułeczki

Dyniowe bułeczki

Wszedzie dynia, dyniowe mufinki, dyniowe ciasta,... ⇖ 227

Szarlotka

Szarlotka

Przygotowujac sie do kolejnej odslony  wspolnego... ⇖ 237

Zupa krem z ziemniaków...

Zupa krem z ziemniaków...

Szybka i sycaca zupa ziemniaczana na jogurcie,... ⇖ 268

Wytrawne ciasteczka

Wytrawne ciasteczka

Ciasteczka nie musza byc zawsze slodkie, wytrawne... ⇖ 265

Puding Noego czyli aszure

Puding Noego czyli aszure

Pudning Noego czyli znana Wam juz aszure w wersji... ⇖ 273

Kapuśniak

Kapuśniak

Jak zrobic kapusniak w Turcji? Tesciowej nie... ⇖ 252

Aşure

Aşure

Aszure, znany rowniez pod nazwa pudding Noego, to... ⇖ 277

Kapusta kiszona po Polsku

Kapusta kiszona po Polsku

Turecka wersje kiszonej, a raczej kwaszonej,... ⇖ 264

Domowy twarożek

Domowy twarożek

Dzisiaj pasta twarogowa na kanapki w ramach... ⇖ 253

Ciabatta

Ciabatta

Ciabatta to pieczywo pochodzace z polnocnych... ⇖ 300

Ogórki małosolne

Ogórki małosolne

Czekajac na sezon ogorkowy najbardziej tesknie za... ⇖ 273

Sernik tradycyjny

Sernik tradycyjny

Jak juz czlowiek ma ochote na sernik, to znaczy,... ⇖ 271

Salatka z arbuza

Salatka z arbuza

Prosto, szybko i smacznie. Cudowna, orzezwiajaca... ⇖ 356

Pilaw z bakłażanem

Pilaw z bakłażanem

Pilavy, pilavy, pilavy....Ile wersji pilawow jest... ⇖ 277

Ayran czyli turecki...

Ayran czyli turecki...

Ayran to bardzo popularny turecki napoj na bazie... ⇖ 428

Berber whisky czyli...

Berber whisky czyli...

Nazwanie tradycyjnej marokanskiej herbaty, przez... ⇖ 736

Faszerowane liście...

Faszerowane liście...

Faszerowane liscie winogronKiedy pierwszy raz... ⇖ 378

Turecka kiszonka...

Turecka kiszonka...

Sezon na przygotowanie swiezych zapasow kiszonek... ⇖ 313

Sałatka z serem typu...

Sałatka z serem typu...

Lekka i sycaca salatka z serem lavaş.Czytaj... ⇖ 280

Flaki po turecku czyli...

Flaki po turecku czyli...

Znajomi wiedza. ze to jedna z moich ulubionych... ⇖ 449

Serbet cytrynowy z...

Serbet cytrynowy z...

Serbet na upalne dni, taki dobrze schlodzony to... ⇖ 395

Serbet z dzikiej róży...

Serbet z dzikiej róży...

Serbety znane i lubiane sa w Turcji od dawien... ⇖ 329

Czosnkowy pilav

Czosnkowy pilav

Cos dla fanow czosnku. Nie kazdy lubi ten smak, a... ⇖ 264

Mięsna zupa jogurtowa z...

Mięsna zupa jogurtowa z...

Łatwo sie domyslec, ze oprocz zup z szoczewicy... ⇖ 261

Zupa z soczewicy z...

Zupa z soczewicy z...

Łatwo sie fomyslec, ze bardzo lubie potrawy z... ⇖ 242

Sałatka ze szczawiu -...

Sałatka ze szczawiu -...

Zupa szczawiowa jest pyszna, ale, ze salatka ze... ⇖ 381

Zupa z kurczaka na...

Zupa z kurczaka na...

Jedna z ulubionych zup mojego syna i jedna z... ⇖ 249

Zupa z burakiem...

Zupa z burakiem...

Zupa z buraka lisciastego pojawia sie w naszym... ⇖ 257

Nadziewany bakłażan -...

Nadziewany bakłażan -...

Pomyslow na baklazana jest tyle ile gospodyn i... ⇖ 248

Pilav z groszkiem i...

Pilav z groszkiem i...

Czytaj wiecej » ⇖ 276

Przysmak Sułtanki...

Przysmak Sułtanki...

Przysmak Sultanki HürremCzytaj wiecej » ⇖ 367

Domowa chałwa - un...

Domowa chałwa - un...

Tureckie gospodynie bardzo czesto robia domowa... ⇖ 318

Tulumba

Tulumba

Od wczoraj wszyscy muzulmanie obchodza swieto... ⇖ 362

Koktajl z suszonych...

Koktajl z suszonych...

Czytaj wiecej » ⇖ 259

Deser z semoliny w...

Deser z semoliny w...

Bardzo latwy w przygotowaniu i dosc popularny... ⇖ 352

Deser ryżowy z...

Deser ryżowy z...

Skladniki:1/3 szklanki ryzu3 lyzki maki ryzowej3... ⇖ 300

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Zapoznaj się również z nasza Polityka Prywatnosci

  
ROZUMIEM