Mamy 198463 przepisów na 612 blogach.

Przepisy na pyszne: "harissa"

Sortuj według:
Pyszna sałatka z...

Pyszna sałatka z...

Sałatki jemy w naszym domu o każdej porze roku.... ⇖ 110

Falafel na moim arabskim...

Falafel na moim arabskim...

Mam tysiące pomysłów na wykorzystanie w kuchni... ⇖ 113

Obiad w tunezyjskim stylu

Obiad w tunezyjskim stylu

W moich poczynaniach kuchennychnajwiększą... ⇖ 174

Ziemniaki smażone z...

Ziemniaki smażone z...

Tak przygotowane ziemniaki mogą być podawane... ⇖ 187

Tortellini zapiekane w...

Tortellini zapiekane w...

Uwielbiam smak bolognese,a chyba jeszcze bardziej... ⇖ 225

Idealne jesienne...

Idealne jesienne...

Jesien nastraja mniesentymentalnie.Mam ochote na... ⇖ 232

Tunezyjskie ragoût ze...

Tunezyjskie ragoût ze...

Jak przemycic solidna porcje warzyw,aby nikt nie... ⇖ 319

Shan tounsi, czyli...

Shan tounsi, czyli...

Kiedy jest ponad 40 stopni, ubrania paruja,wlosy... ⇖ 655

Papardelle z harissą,...

Papardelle z harissą,...

Kolejne swietne danie z ksiazki Y.Ottolenghi ... ⇖ 253

Tunezyjska ojja na...

Tunezyjska ojja na...

Ilez to razy potrawy tunezyjskie ratowaly mnie z... ⇖ 328

Sierpniowe menu w stylu...

Sierpniowe menu w stylu...

Witajcie w pachnacym jezynami, brzoskwiniami i... ⇖ 386

Lekki lunch ze...

Lekki lunch ze...

Latem mozna zyc bez obiadu.To ta cudowna pora... ⇖ 269

Bakłażan na ostro,...

Bakłażan na ostro,...

Baklazany najbardziej lubie faszerowane. Farsz... ⇖ 213

Bakłażany zapiekane z...

Bakłażany zapiekane z...

Pyszne warzywne danie. Mimo dodania harissy,... ⇖ 296

Wołowe pulpeciki w...

Wołowe pulpeciki w...

Mam cos dla Was na niepogode,na zziebniete cialo... ⇖ 256

Tunezyjski obiad dobry...

Tunezyjski obiad dobry...

Niewazne, ze lato sie skonczyloi przed nami wizja... ⇖ 561

Jeszcze trochę zimowa...

Jeszcze trochę zimowa...

Chyba juz nam sie przejadla zima.Co roku o tej... ⇖ 186

z piekarnika uda...

z piekarnika uda...

Skladniki: udka kurczaka cale 4 duze, ... ⇖ 367

Tunezyjski makaron dla...

Tunezyjski makaron dla...

Moze przydalby Wam sie przepis na obiad dla... ⇖ 206

Tunezyjskie tajine...

Tunezyjskie tajine...

Tajine przygotowywane w Tunezji smakuje... ⇖ 223

Market loubia, czyli...

Market loubia, czyli...

Oj, niedobrze, na poczatku lata powialo... ⇖ 240

Letni couscous z...

Letni couscous z...

Jesli jeszcze nie zrobiliscie najdoskonalszego i... ⇖ 176

Piłkarskie przekąski,...

Piłkarskie przekąski,...

Kibicujemy, kibicujemy, ogladamy ulubione... ⇖ 261

Makrouna bel salsa,...

Makrouna bel salsa,...

Wiecie, ze makaron w Tunezji urasta niemalze do... ⇖ 256

Tunezyjski tajine...

Tunezyjski tajine...

Jesli sledzicie moje kulinarne poczynania,to na... ⇖ 177

Riz jerbi, czyli...

Riz jerbi, czyli...

Przyjechala kiedys do mnie kolezanka,rozmiar 34,... ⇖ 238

Pieczona biała...

Pieczona biała...

Kielbasy za czesto u nas w domu nie... ⇖ 154

Artichauts tunisienne,...

Artichauts tunisienne,...

Podobno mamy piekny jezyk.Jestem sklonna tez tak... ⇖ 168

Tunezyjska ojja, czyli...

Tunezyjska ojja, czyli...

Znowu bede probowala przekonac Was do... ⇖ 324

Jajko sadzone w sosie z...

Jajko sadzone w sosie z...

A moze by tak od poniedzialku cos... ⇖ 152

Madfouna tunisienne,...

Madfouna tunisienne,...

Kuchnia zapelnia sie wspanialym zapachem.Trudno... ⇖ 409

Tunezyjskie chapati,...

Tunezyjskie chapati,...

Juz niebawem, kiedy bedziecie nasyceni... ⇖ 396

Ojja aux tomates, czyli...

Ojja aux tomates, czyli...

Bywaja dni, kiedy nie mam czasu na wielkie... ⇖ 168

Market batata, czyli...

Market batata, czyli...

Jesli macie dosyc uporczywej mzawki,porannej mgly... ⇖ 193

Jesienny couscous z...

Jesienny couscous z...

Znalazlam sposob na pokochanie jesienii antidotum... ⇖ 165

Niedzielny couscous z...

Niedzielny couscous z...

Gdyby ktos w naszej okolicy poszukiwal zapachu... ⇖ 163

Jajka, sardynki i...

Jajka, sardynki i...

Przez wrzesniowa bieganine czesto brakuje mi... ⇖ 244

TAGINE Z KURCZAKIEM,...

TAGINE Z KURCZAKIEM,...

Kilka dni temu poznalam rodzine z Maroka, wiec... ⇖ 230

Ojja tunisienne aux...

Ojja tunisienne aux...

Ojja, choc sama nazwa brzmi egzotycznie i moze... ⇖ 542

Makrounet dar, czyli...

Makrounet dar, czyli...

Coz zrobic z tak pieknym makaronem ?W glowie mam... ⇖ 341

Tunezyjska camounia,...

Tunezyjska camounia,...

A moze by tak odpoczac od upalu i zrobic mala,... ⇖ 172

świeże śledzie z...

świeże śledzie z...

Skladniki: sledzie 1 kg, olej... ⇖ 165

Idealne penne z...

Idealne penne z...

W tygodniu gotujemy na szybko.Nie ma innej... ⇖ 159

W polsko-tunezyjskim...

W polsko-tunezyjskim...

W naszym domu obowiazuje niepisana zasada:nigdy... ⇖ 193

Jeśli nie boicie się...

Jeśli nie boicie się...

Couscous jest u nas prawdziwym rytualem.Uwielbiam... ⇖ 141

Skrzydełka z harissą...

Skrzydełka z harissą...

Wiele sportowych emocji za nami.Znowu bylo... ⇖ 324

Market jelbana i nasze...

Market jelbana i nasze...

Dzisiaj kibicujemy Tunezji w pilce noznej.Wlasnie... ⇖ 316

Kaskrout lablabi, czyli...

Kaskrout lablabi, czyli...

Wspominalam juz kiedys o czestej obecnosci w... ⇖ 238

Market loubia, czyli...

Market loubia, czyli...

Nie mozemy zyc zbyt dlugo bez tunezyjskich... ⇖ 179

Z gorącej Tunezji do...

Z gorącej Tunezji do...

Wedlug mnie istnieja dwie kategorie... ⇖ 304

Sandwich lablabi, czyli...

Sandwich lablabi, czyli...

Czy uwierzycie, ze mozna stworzyc narodowy... ⇖ 162

Market batata i rola...

Market batata i rola...

Maz uraczyl mnie workiem z dziesiecioma ( tak,... ⇖ 156

Prościej być nie może...

Prościej być nie może...

Lubie fantazje kuchenne, choc brzmi to nieco... ⇖ 170

Camounia ( Kamounija ),...

Camounia ( Kamounija ),...

Kocham kamounije w kazdej postaci.Dzisiejsza... ⇖ 177

Bleble, czyli...

Bleble, czyli...

Jak okreslic danie, ktore wrecz powala swoja... ⇖ 221

Couscous na ... Nowy Rok

Couscous na ... Nowy Rok

Dzisiaj przypada pierwszy dzien Nowego Roku... ⇖ 208

Ryż z wątróbką i...

Ryż z wątróbką i...

Od wczoraj gniewna jesien przypomina o sobie na... ⇖ 165

Merguez

Merguez

Nie przepadam za kielbasa,choc polskie wyroby... ⇖ 184

Domowa harissa, ostra...

Domowa harissa, ostra...

Sezon na papryke w pelni, wiec i przy okazji... ⇖ 195

Zielono mi

Zielono mi

Rano lekki deszczyk, mgla zakrywajaca zielony... ⇖ 173

PIECZONE NÓŻKI Z...

PIECZONE NÓŻKI Z...

Zapraszam na pysznego kurczaka o orientalnym... ⇖ 132

Ketchup z dynii

Ketchup z dynii

Ketchup dyniowy z sokiem pomaranczowym i curry... ⇖ 144

Ketchup z dynii

Ketchup z dynii

Ketchup dyniowy z sokiem pomaranczowym i curry... ⇖ 236

Harissa

Harissa

Ostra, arabska przyprawa w postaci pasty dodawana... ⇖ 203

Pasta harissa

Pasta harissa

Jak bylam w Tunezji to troche balam sie sprobowac... ⇖ 137

Harissa

Harissa

Harissa to ostra pasta rodem z Tunezji (a tak... ⇖ 125

Harissa

Harissa

Harissa to ostra pasta rodem z Tunezji (a tak... ⇖ 168

Co to jest: HARISSA Z...

Co to jest: HARISSA Z...

Harissa to popularna w polnocnej Afryce (przede... ⇖ 266

harissa...

harissa...

...juz mi sie skonczyla harissa która... ⇖ 203

Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.

Zapoznaj się również z nasza Polityka Prywatnosci

  
ROZUMIEM